Reiselivet i dag står i møte med ei stor omstilling som ein del av det berekraftige skiftet. Den nasjonale reiselivsstrategien som legg føringa for reisemålsutviklinga i Noreg har ein ambisjon om å minke klimautsleppa til næringa med 50 prosent innan 2030, samtundes som ein skal auke verdiskapinga, arbeidsplassane og kundeverien som reiselivet leverer. Vidare legg FN sine berekraftsmål og dei 10 prinsippa for eit berekraftig reiseliv viktige retningslinjer for arbeidet.
Me i Næringshagen i Ryfylke ser at reiselivet er ein viktig pådrivar og tilretteleggar for eit attraktivt og godt bygdeliv, og at næringa også spelar ei viktig rolle i samfunnsutviklinga. Gjennom "det nye reiselivet" der fokuset er på vinn-vinn løysingar mellom miljø, lokalbefolkning og gjester for i dag og for framtida ser me at reiselivet, når det er utvikla på ein god måte, også bidrar til å verne om naturmangfald og kulturarv, skapar aktive og attraktive grender og vidare skapar bulyst, arbeidsplassar og stolte innbyggjarar.
På oppdrag av Suldal kommune og Suldal Næringsforening har Næringshagen i Ryfylke oppdraget med å drifte ein heilårig turistinformasjon, Laksestudio og merkevara Visit Suldal. Me har også ein ambisjon om å vera å ein aktiv pådrivar i reisemålsutviklinga gjennom tett samarbeid med reiselivsnæringa og dei private aktørane. Suldal blei merka under den nasjonale "Berekraftig Reisemål"-ordninga til Innovasjon Norge for første gong i 2020, der Suldal Vekst er prosjekteigar og prosjektansvarleg.
Vidare arbeider Næringshagen i Ryfylke inn mot ei rekke andre satsingar og prosjekt relevante for reiselivet i regionen, gjennom samarbeid med destinasjonsselskapet Reisemål Ryfylke, nabokommunar og andre samarbeidspartnarar. Her har me utvikla mellom anna vekstprogram, vertskapskurs, nettverksarenaer, produktutvikling, profileringsarbeid og meir.