Digital workshop for guidar i Ryfylke

Dato:
.
.
Klokka:
Stad:

Velkommen til felles workshop for guidar i Ryfylke. Workshopen er del av samarbeidet "SPOR: Historiske Ryfylke!". Få med deg innsikt i historia til Ryfylke, samt få tips og triks til korleis du kan gi gjestene våre ei god og heilskapleg oppleving.

• Velkommen!

• Vår felles historie i Ryfylke

• Historieformidling: Korleis engasjere publikum?

• Å vera ein god guide: Når læraren møter underhaldaren!

• Quiz

• Spørsmål og oppsummering

Workshopen blir følgt opp med eit fysisk besøk og gjennomgangav turen i din kommune saman med Ryfylkemuseet.

Workshopen er ein del av samarbeidsprosjektet “SPOR:Historiske Ryfylke!” mellom Reisemål Ryfylke, Ryfylkemuseet,Strand kommune, Hjelmeland kommune, Sauda næringsutviklingog Næringshagen i Ryfylke. Prosjektet er støtta av Ryfylkefondet.

Ta kontakt for meir info og påmelding

Prosjekt

Andre kurs og arrangement